hsr

nu är äntligen dagen här som jag längtat efter SÅ mycket. dock e jag nu nervös!!! jag ska nämligen börja på hsr idag och det är klart det är superspännande och nervöst. med mina nyss fyllda 24 så e man ju lite nervös liksom... :P haha.. man börjar bli gammal. men det verkar som att det är toppenpersonal där så det ska nog gå bra det kan jag itne tänka mig annat om....
 
dessutom har jag ju fyllt år. jobbade först till klockan elva och kom sedan hem och fck öppna paket.
av jim fick jag en film och en teckning.
av linus fick jag ett halsband som han hade lagt i en låda som han byggt själv och en teckning.
av ola fick jag ljusstakar som jag sedan ska ha i vårt badrum och ett fint brev med massagebiljetter i och en tavla han gjort själv. :D
 
efter det fixade vi maten det tar ju en stund att skära till allt och fixa till racletten som sagt var v har alltd massa med mat. olika sorters grönsaker och kyckling och lax och räkor och fläskkött och nötkött och köttfärs och massa andra tillbehör. så himla underbart gott....
 
när vi hade ätit klart och plockat undan åkte vi till sjön där mamma mötte upp oss så vi kunde dricka kaffe och fixa och fira min dag änumer. tyvärr blåste det som fan så efter 2 timmar åkte vi hem igen :(
väl hemma så fixade vi lite fredagsmys med barnen. en film och lite chps o popcorn osv. alltid trevligt....
 
när barnen hade lagt sig så avnjöt gubben och jag en romantisk kväll med räkor och kräftor och hade det fint till en film.
 
det var en riktigt bra dag som jag e riktigt nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0