hemska veckan

jaha den senaste veckan har vart ett rent helvete här hemma. sen vi kom hem ifrån tältandet förra veckan typ så har jim tjurat bråkat varit elak mot alla i sin omgivning och verkligen vart svår å stå ut med.
vi tror att det är medicinen som gör detta men det är hur eller hur inte kul. till slut tappar även en annan nerverna och blir riktigt ledsen och sur.... i tisdags så ville han så gärna se en lapp som linus hade i ficken. det var linus HEMLIGA LAPP. så ingen fick se den. (förutom jag) men inte jim och inte ola och ingen annan i världen fick se den. men jim kallade linus för elak o diot och trög och allt möjligt bara för den där lilla jävla lappen. försökte putta ner linus från studsmattan osv osv.
i lördags så skulle vi åka och spela minigolf. jim sa ingenting om att han hade ont i magen eller mådde illa eller var trött annarts han ville spela golf.
lagom fram till vmmerby spyr han ner halva bilen. han sa inte till han bara spydde rakt ut. på sig själv på linus säte på olas säte.... grejen e ju inte att han spyr annars att han inte frn början sa satt han mådde dåligt.... och om han nu mådde dåligt så kunde han ju faktiskt använt sig av en spypåse som vi har så många av i bilen men nej då.... så istället för minigolf fick vi åka hem igen och tvätta bilen..... spyor som luktar så vidrigt och som e så svåra o ta bort. med dverse olika medel fick vi kämpa oss igenom spyorna. jag ska också villigt erkänna att ola gjorde det mesta men de var ändå retfullt....
inte nog med det skyllde han allt på oss andra tre att det var vårat fel och att v e idioter och att han hatar oss alla osv osv osv..... nåja idag ringer v iaf barnläkaren och snackar om detta för om d e hans nya epelepsimedicin så kan vi inte ha de såhär.....
 
för övrigt har även jag börjat med o ta mina piller nu för som sagt n har jag haft min mens och då skulle man börja med dom där tabletterna för äggstimulering... får vi se om detta hjälper denna gång.... hoppas hoppas.
 
dessutom har jag även gett mig in på å börja anta igen.... får se hur länge det håller denna gången och om jag lyckas gå ner ett eller annat kg :P måste verkligen ske något nu för såhär kan jag inte längre se ut... :P
 
vi har också fått hem vårt nya fina badkar och vi har fått besked om att de kommer att börja med badrummet i augusti typ i mitten av augusti..... jag hoppas det blir så snyggt som vi har tänkt oss.... :D LÄNGTAR....
 
 
sådär nu ska jag avnjuta det lilla lugna på jobbet och NJUTA av att inte ha en unge runt omkring mig som skriker att den hatar mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0