fantastiska helg.

vi har haft en fantastisk helg.
 
på fredagen kom jag hem vid klockan 16 då spelade vi kub och efter ett tag så drog vi till sibylla och köpte glass. satt i solen och njöt i våran trädgård och hade det riktigt bra. efter detgick vi in och fixade varma mackor, film och massa mera MYS!
 
lördagen så hade jag fixat riktigt goda frallor. kycklingmackor och räkmackor och smörgåsar, som vi tog med oss tillsammans med louise ( en tjej i jims ålder) och carina (en arbetskollega och mamma till louise) och åkte till hesjön. där dukade vi upp med kaffe och dricka och frukost och filt osv osv det var helt underbart varmt... det blåste förståss lite grann men de dög iaf med värmen.
vi spelade kub och vi fiskade eller ja alla förutom carina och jag. vi grillade vid öppen eld och käkade god mat. sprang springtävling och bara hade det bra min
älskade lilla familj och en god väninna med hennes barn. SÅ HIMLA SKÖNT!!!! underbart i värmen i solen ÅH SÅ SKÖNT!!!!
 
söndagen så åt vi frukost och städade upp lite i köket betalade räkningar ungarna var hos kompisar där vi bodde förr och sedan åkte vi till vimmerby.... köpte lite mer material till rummet vilket var väl behövligt... :D snart är de klart känns det som. jag hoppas på att senast nästa helg kommer tapeterna upp... jag hoppas verkligen det.... längtar så sjukt mkt efter slutet på denna renovering av sovrummet. det har ju tagit hur jävla lång tid som helst.... :S men de rer sig e sjukt nervös för den där renoveringen faktiskt... men de kommer gå galant.... de hoppas jag o de säger ju olas bror med att de kommer gå riktigt fnt :P
 
nehe nu ska jag fortsätta vänta på mensen som e 15 dagar sen nu och glo på en film.... jag vill ju ha min mens NU! så man kan utreda mera.... skulle vara skönt o få veta vad som e fel. men men
 
kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0