gravidtecken

ja jag jobbade ju hela helgen så det har inte hnt så mkt så egentligen, men i söndags hade jag mitt första rktiga gravidtecken... fick ont i magen som bara den.... nästan så jag började gråta... men folk som själva varit gravida lugnade ner mig, det var bara växtvärk.... det är klart att det gjorde ont till tusen men alltid skönt att veta vad det kan vara... sov med det till måndagen och under måndag förmiddag gick det över. SKÖNT. nu är hon som vanligt livlig där inne för som sagt var sedan någon vecka knner jag faktiskt sparkar vilket är helt fucking underbart....
 
badrummet r inte klart än tyvärr... fönstret fattas fortfarande och även krokar, toahållare och gardinhållare....

suck... att det aldrig kan bli klart.... börjar bli lite irriterande... vill liksom kunna dekorera klart nu och göra det fint och bebott där inne och inte hänga upp handdukarna i hallen utanför.... så himla tråkigt liksom...
 
ja sen så ska vi ju till ullared på lördag med vilket ska bli SÅ SKOJ! lngtar efter en trevlig dag med gubben och min mor och hennes sambo.... roligt roligt roligt...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla kul att hon har börjat sparka nu då, då är de dags för mig att få känna snart igen, för sist jag skulle känna och satt och väntade så låg hon helt still så jag fick inte känna något...

Hoppas badrummet blir klart snart, de var verkligen riktigt fint de jag fick se sist...

Är avundsjuk på dig som ska få åka till Ullared med nu innan jul, hoppas ni hittar massa fina saker...

kram

Svar: mmm men vi får la se hur de går på ullared på lördag jag hör av mig sedan vi kanske kan åka igen efter nån gång kanske i mitten på december eller nått :D bara vi delar på soppan då :D

ja du får komma hälsa på snart eller så får vi komma o hälsa på er om nte d e för mkt för din mamma och pappa :D

kram
pieps

2013-11-19 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0