6 dagar kvar.

idag har jag haft fruktansvärd halsbränna..... när jag nu brukar må så otroligt bra så måste jag ju skryta med att ha mått dåligt iaf en dag... :P
 
nu iaf ser jag fram emot att få gå på ultraljudet på tisdag. längtar som bra den.... e så uppspelt och nyfiken inför att se den lilla igen. jag hoppas också på att få se om det är en pojke eller flicka.... namnen har vi ju dock redan bestämt. :D men dom avslöjar jag när vi varit på ultraljudet. :D
längtar så sjukt mkt efter den lille.... ändå är jag bara i v 17 så halva tiden har ju inte ens gått.... helt sjukt. vi har liksom kämpat i två år och nu har jag knappt tålamod att vnta 5 månader till... :P
 
har också redan köpt hem lite gulliga kläder av en bekant som även skall sälja bilbarnstol osv till oss.....
 
snart ere ju också rättegång angående barnen och då ska vi kolla lite på barnvagnar i kalmar. :D KUL!!!! någon vagn som ni rekommenderar mer eller mindre????
 
 
nehe nu fryser jag om fötterna för det där jävla badrummet är ju inte klart än och inte fan har dom gjort nått idag så värmen e fortfarande av i vårt hus.... inte för det är så kallt egentligen vi har ju liksom statliga 20 grader men fötterna är kalla som fan. :o(
jag vill ha det klart nu men det verkar dryga ytterligare en vecka minst :o(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0