alla sover förutom jag.

ja så brukr det väl var men nu skulle jag dessutom upp och jobba..... tur man iaf jobbar med bra personal.... jag tycker inte om o jobba helg och kväll annars.... men en delad idg... hopps jag hinner med allt på mina lediga timmar som jag ska.... måste laga mat, hinna se film med barnen då de inte blev fredagsmys idag och sedan ska vi också laga mat och käka...  det lir ju lite kämpigt när man bara har ett par timmar på sig liksom... men de får gå man får göra det mesta av sina lediga timmar.... imon som väl e jobbar jag ju bara till 13 sen e min helg över.... ska dock på utbildning på måndg i demens...
 
jaha annars har de ju börjat med badrummet här hemma och det ekr tomt och öde.... bara rören som kommit dit nya..... annars är det precis tomt..... tycker tt de kan skynda sig lite för jag vill ju helst att allt ska vara klart igår.... så drygt o vänta o tålamod e ju inte min starka sida.... men det är sjukt skönt att de faktiskt e igång.... på måndag så kommer dom och lägger de där undergolvet och golvvärmen och sedan ska de bygga upp väggarna igen och byta fönster... sen vet i fan vad de ska göra men de blir nog bra... vi har även räknat och räknat om och om igen och vår budget går ihop sig och det känns riktigt underbart. :D hinner inte lägga ut bilder nu innan jobbet men lovr er att till nästa gång ska jag lägga ut lite bilder på bilddagboken som ni kan klicka in er på :D
 
bebis mår också bra.... vilket e skönt och jag mår så oförskämt bra.... vilken oerhörd tur jag haft att jag efter två års kämpande åtminstonde kan h en toppen graviditet som jag verkligen njuter av.... själv tycker jag dessutom att det börjar synas :D <3
 
vi har också varit i västervik med jim och kontrollerat han igen... vi skulle höja dosen ytterligare och dessutom få en tid hos arbetsterapeft då grovmotoriken för de mesta inte alls hänger med.... ja de va la typ de jag hade o berätta om de besöket... just de dom mätte honom och fick honom till 1,50.... vilket är en HEMSK tanke för då fattas de endast 3 små cm innan han e längre än mig..... tur han har respekt för mig redan nu annars hade det varit kört....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0