ute vid sjön.

Idag är vi ute vid sjön haft skattjakt och lekt och haft det bra och njutit av det underbara vädret. 
Varit här och grillat och fiskat. Gud vad underbart. 
 
Livet är helt fantastiskt. Helt fantastiskt underbart. Och jag är så kär, så himla himla nykär i min fantastiska Ola. Tänk att man efter fyra år med upp och nergångar fortfarande kan vara så himla himla kär. Och jag är så glad för vår underbara dotter som jag älskar oerhört och obeskrivligt mycket. Hon är fantastiskt fin vår lilla tjeja. 
Även Jim och Linus är älskade. Vi är en riktigt fin familj. Även om Jim är inne i en redig trots period. Riktigt jobbigt faktiskt och värre blir det i puberteten. Men vi är en bra familj jag skulle göra vad som helst för. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0