mödravården.

Idag har jag varit nere på mödravården, pratade om min mens och längtan efter att bli gravid. 
Jag fick massa goda tips och råd osv osv. 
Hon tänkte också fixa tid till mig i Västervik men eftersom jag hade min utredning i Oskarshamn på privata gyn sist ville dom att jag skulle gå till dom eftersom dom redan känner mig. Mycket klokt. 
Ringde därför upp dom och möttes av en mindre trevlig dam i telefonen. Men jag fick iaf en tid. Trots att hon egentligen tyckte att det är för tidigt. Men Nora är ju nästan ett år då. Det vill säga 10 månader så nog krävde jag en tid. Iaf en telefontid men jag fick en besökstid iaf. Tur man står på sig. Nu får man vänta till 13.1 och ser vidare sedan. Fy fan det känns som att hela jag är ett preventivmedel i sig. Hoppas att dom hjälper mig då bara. 
 
Kändes också oerhört skönt att Jackie kunde ha Nora under tiden och att hon kunde vara här innan och köra hem mig efter. MYCKET uppskattat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0