ser fram emot...

JaHa. Då ser vi fram emot torsdag fredag lördag och söndag. Varje dag är full med roliga saker. Mest ser jag dock fram emot fredag lördag söndag. 
 
Ska handla på fredag dock vilket jag inte alls ser fram emot för Ola är på jobbet, och jag ska göra det själv. Men det går säkert bra liksom. 
Ska handla massa med kul och goda saker inför lördag. Vi ska ju få finbesök av Angelika. Vi skulle fått ihop hela familjen men tyvärr kunde dom ju inte komma. :'( eller ville inte Heller vissa av dom. Men nu har iaf Angelika och jag planerat mat och lekar. Väldigt kul. :-D ser mycket fram emot det. MEN HAR MASSA KVAR ATT GÖRA.
 
Tänkte också hälsa på mina tanter i silverdalen snart. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0