deprimerad dag.

Idag är ingen bra dag får jag lov att erkänna. Men jag har väl helt enkelt haft det för bra under min graviditet. Så idag vaknade jag runt tre på natten. Svintrött och hade sjukt ont. Det bara tryckte och tryckte ner. Jätteont hade jag. Nu känner jag mig febrig vilket jag inte är för 36.8 är ju helt normalt. känner mig ensam och ingen har världen tycker om mig känns det som. :'(
 
Känner mig trött helt slut och sjuk. Ont till och från. 
Men tog iaf tag i att gipsa magen. Det blev jättebra. Och efter det tog Ola och jag ett skönt bad. Blev lite bättre för en stund. Gick och la mig. Men kändes sämre då och kunde inte somna. 
 
 
 
Nu har vi iaf ätit och ska bara ta det lugnt med barnen. Lägga sig tidigt ikväll blir fint. :-D 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

va häftigt.... vad ska du ha de gipset till sedan?
du gipsade väl bara framsidan och sidan eller hur fasen fick du av dig det?

Svar: Ja bara framsidan. Jag ska måla det och sätta Olas mina jims och Linus händer på och sedan Noras hand i mitten med namn och datum hon föddes sen hänger jag upp den.
pieps

2014-02-23 @ 21:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0