Nora ler

Gud vad underbart. Nora är mer och mer vaken nu vilket är superkul. Hon sprattlar omkring och försöker vända sig och framförallt. Hon ler. Hon ler jättemycket. Hon är så himla vacker när hon ler. Mitt vackra fina barn du är så älskad, har nog sagt det tusen gånger, men för mig är du vackrast i världen och jag älskar dig så oerhört mycket. 
 
Ditt leende får mig att känna mig så stolt. Jag blir så oerhört glad och lycklig när jag ser dig le. Inget slår ens barns vackra leende. Och jag tror att det kommer att smälta en även i framtiden. Man kommer förlåta allt för ett litet leende. 
 
Nu är det ungefär 5 veckor kvar sen är det Noras namngivning. Jag känner mig oerhört stressad. Allt måste vara perfekt för Nora och jag har inte hunnit med något. Jo kläderna är klara. Men jag har inte ens plats i frysen att baka mer nu för detär så jjävla fullt. Fy fan vad mycket man har kvar. Bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0