Nora utvecklas så fort.

Känns som att det går alldeles för fort det här. Vart har min lilla lilla bebis tagit vägen? Det går otroligt fort. Hon ler för fulla muggar och "svarar"  till och med ibland när man pratar med henne och hon ler även oftast som svar. 
 
Dock har damen blivit superenvis med att sova i mammas säng och babynästet vi köpte funkar inte ett dugg. Men det gör inget. Mer än att jag blir totalt stel i kroppen så är det ju helt underbart att sova bredvid min lilla älskling. 
 
 
 
Kände här om dagen vad jag saknar familjens spelkvällar. Alltså dom det Olas familj. Typ när det kommer Angelika och Ulla och Bosse osv och vi sitter och spelar massa spel och skrattar men det var länge sedan nu. Måste ordna en sådan snart. Men just nu är det så mycket planering inför namngivningen. Så efter det. 
 
I helgen vet i fan vad vi ska göra riktigt faktiskt mer än att vi ska till Angelika på fredag. Barnen och jag. Det kommer dom tycka är superskoj. Men på lördag? Ja det vet i fan. Någon som kommer på något?
 
Nu vaknade min mina ängel och är hungrig. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

jadu, hon blir så stor jätte fort, tyckte de var stor skillnad på när jag såg henne nu sist jag var och hälsade på, så kul att du vågar släppa henne lite till mig med, att man får gosa med henne lite...

Ska bli kul att ni kommer på fredag med, dock har jag kollat på vädret och de ska tyvärr regna, men då får vi väl göra de mysigt och sitta i tältet och spela eller något bara... om ni vill komma även att de ska regna? ni får jätte gärna göra det för min skull... blir glad av att umgås med er liksom..

2014-05-26 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0