ensam.

JaHa. Här ligger jag mitt i natten och har precis fått Nora att somna om. Känns inte riktigt okej att vara pigg, men mår illa och tankarna vandrar. Känner mig ensam. 
Visst jag har mina kompisar som är kvar som betydermer än någonsin men jag vet ju också vissa som lämnat som inte alls känns okej. Tråkigt men sant. Det svider hårt. 
 
När jag ligger såhär en natt och känner mig ensam och tänker kan jag bli riktigt jävla förbannad. Jag är en person som man kan säga allt till, så öppna munnen och säg som det är istället för att bara gå sin väg. Jag kan inte hantera folk som bara snackar bakom ryggen. Säg det till mig eller säg inget alls. Men om du inget säger så lämna mig inte Heller. 
Jag är som jag är, inte alltid lätt att umgås med, inte speciellt fin i kanten men jag gillar att ha det fint omkring mig, men för det är jag liksom ingen "fin" människa. 
 
Jag har precis som alla andra mina problem och just nu har jag ju ett jätteproblem. Vi är inne i hamsterhjulen igen med minus på stickan. Det drar ner mig håret som fan. Plågades över två år med att försöka med Nora och nu har vi försökt i tre månader redan igen. JAG ORKAR INTE. jag vill typ pippa en gång ta ett test som visar plus och sen vara nöjd och lycklig. Men tydligen inte. Jag ska få plågas med att kämpa. Kämpa för att få det andra tar bort. Så snart säger jag nog till Ola att vi skiter i en till. Jag orkar inte med detta kämpande. Fan jag har redan en familj jag ska ta hand om. Och framförallt måste jag dessutom ta hand om mig själv, och det orkar jag ju inte om jag ska behöva hålla på såhär. Men men. 
 
Usch nu är klockan snart halv fem och jag antar att min dag åter igen började klockan tre det var då Nora vaknade och vi försökte lugna henne så hon kunde somna om. 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi borde bo närmare varandra, känner igen mig som tusan i de du skriver, men jag blir inte väckt av ett barn på nätterna eller så, men vaknar av alla drömmar och sen ligger jag och tänker och funderar och kan inte somna om... tänk om vi bodde närmare varandra då kunde vi umgåtts ännu mera och oftare...

saknar er massor, men snart är de Fredag och då ska vi äta en härlig frukost och bara snacka ihop, även om de bara blir en timme så är de fasen bättre än inget...
Hoppas de blir en härlig stund... ska gosa med Nora och sedan prata med er...

2014-11-12 @ 23:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0