simma med Nora.

Fick en kommentar på förra inlägget som påminde mig om att jag inte ens berätta om Noras simskola. 
Faktiskt går det riktigt bra. Nora älskar att bada och simma. Riktigt skönt att se även om jag skäms oerhört för min kropp och helst inte vill visa mig alls för folk så gör jag ju såklart alltid allt för Nora. Allt för mina barn liksom. 
Älskade barn har kommit så långt nu. Hon kryper  och äter riktig mat, jag ger ju henne såklart bröstet fortfarande också men morgon middag kväll får hon gröt och mat. 
 
Vi går också så öppna förskolan varje onsdag. Vilket också är riktigt skoj. Leka med andra barnen och sjunga och träffa andra mammor osv. Jättemysigt. 
 
Bjuder på lite bilder
 
Nora och jag somnar
 
 
Nora med sin pojkvän på öppna förskolan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

så himla sött... misstänkte att ni hade börjat, men du har som sagt var inte sagt något om de eller hur de går... Hade gärna följt med er och myst i simhallen med, får vänta tills hon blir större och sen får vi gå till simhallen ihop med henne, vill du de? hur många gånger till ska ni gå?

kärlek ska börja tidigt, så de är bra hon skaffat boyfriend redan på öppna förskolan...

saknar er... vill träffa er oftare....

2014-10-15 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0