återblick 2014

Jaha då tänker jag att jag kör en återblick på år 2014
 
Januari började med att bah jobbade min sista kväll. 21.30 1.1 gick jag av min sista kväll med bästa Carina. Nog trodde jag att jag skulle sakna jobbet, men inte. Så blev inte fallet. Det bästa som finns är att vara hemma med barnen och mannen i mitt liv. 
Också fyllde Linus år som blev hela tio år. Min lilla lilla pojke börjar bli stor. :-D 
 
Februari hände inget kul eller tråkigt vad jag can dra mig till minnes av,
 
Mars så väntade vi in vår lilla dotter 22.3 var hon beräknad och skulle komma till oss, men hon hade andra planer hon ville inte komma än
 
April hände både roligt och tråkigt. En väldigt kär och nära gammal vän gick bort. Och även en bekant.
Men ett liv släcks och ett nytt tänds. Så nu 2.4 tittade vår älskade Nora ut till världen och även om det var en jobbig förlossning är det det bästa som hänt i våra liv. 
Även fyllde Jim år och blev lite större han också. Snart blir han tonåring. Och eftersom tiden bara springer iväg så kommer den tiden snart. 
 
Maj var vi i full gång att planera Noras namngivning. Handla inför att hon skulle ha sin stora dag, men även Ola och jag. 
 
Juni kom den stora dagen. Nora hade namngivning men även gifte vi oss. Det blev en jättefin dag som vi alla minns med glädje. Vissa fattades oss men annars så var alla med som vi ville ha med. En riktigt vacker dag. Bara dom allra allra bästa var med. 
 
Juli hände inget annat än att jag fyllde år och vad jag minns var det även då vi köpte en ny bil. Den gick sönder med en gång, men female också lagad och har funkat sen dess. 
 
Augusti var barnens lov slut och dom började skolan igen. En större klass. Betyg för Jim. 
Det var också i augusti vi började planera för ett till syskon i familjen
 
September bjöd på många goda skratt, men inget plus på stickan. 
 
Oktober var inget fel på Heller
 
November fyllde Ola och min mamma år och det är ju alltid lika kul när någon fyller år. Då får man baka tårta vilket mer och mer blivit en favorit hos mig
Även gick Ola och jag för första gången ut helt utan något barn och bara njöt av varandra 
 
 
December bjöd på ett härligt plus på stickan. Det fjärde syskonet är nu på väg och SNART ska vi äntligen på ultraljudet och se när vår lilla älskling är beräknad. 
 
Vi hade även massa hantverkare här hemma som gjorde i ordning vårat badrum.
 
Året avslutas med en riktigt rolig nyårsafton. Vi trodde vi skulle sitta själva på nyår men inte det var en jättetrevlig kväll med angelica, Ulla, micke lisa, Rickard Jim Linus, albin, Hugo och även oliver. Barnen hade superkul och kunde inte haft det bättre. 
Vi käkade trerättersmiddag innan alla kom bara vi i familjen, jättefint och mysigt. 
Sen kom det folk vi åt varma mackor barnen lekte och busade käkade chips och godis och kollade film och spelade spel. 
Vi vuxna snackade spelade spel och hade allmänt trevligt. Riktigt lyckad kväll faktiskt. 
 
Så nu ser vi fram emot det nya året som jag hoppas kommer att ha med sig många goda skratt och minnen.
 
GOTT NYTT ÅR.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit så underbart med dig och ja hoppas det blir lika underbart detta år

2015-01-01 @ 13:30:06
Postat av: Angelica

Detta var verkligen kul att läsa...
Tänk så mycket som hänt under detta året... Kommer aldrig glömma allt kring ert bröllop... var så mycket viskande om det fram och tbx...
Men vi har haft de väldigt kul med när vi har umgåtts, hoppas verkligen de fortsätter så även under 2015...
Du och jag fungerar bra ihop tycker jag, hoppas du tycker detsamma...
Har ni varit på ert ultraljud ännu? har för mig de var nu i början av Januari?
KRAM

2015-01-09 @ 23:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0