gravida över en natt

ja man har ju nu fått en del kommentarer på sina gravidbilder.
en anonym fråga var frågan om det var en gammal eller ny bild.

bilden är ny dock med spänd mage svankadrygg och taget snett från sidan så får du enkelt till en gravid mage om du har längtan efter hur du ser ut att ha en gravid mage gör du enkelt så och har din gravida mage på tre sekunder. du kan ju även göra så om du redan är gravid men gärna vill ha en stor mage från början att visa upp för dina vänner :D nu har du bruksanvisningen för bli gravid över en natt :D



jaha..... idag ska man dra till fårhult då :D ska bli så skönt o kunna sova igen bredvid sin älskling. ska bli skönt o slippa somna klockan 3-4 på natten och vakna hela tiden när man ska upp igen 7.30 för o hinna träna innan skolan med.

men alltså, träningsverken i benen efter allt hoppande e hemskt så får se har i alla fall kört med maggrejen och den gör faktiskt mycket. jag bara älskar o känna hur den bygger upp mina magmuskler :D

i natt kunde jag ju inte sova som vanligt.
och det kunde inte malin i min klass heller riktigt skönt o prata med henne då eller ah messa.... har inte snackat med nån mer än mamma och tobbe om detta jag känner om denna grej innan så de va skönt o få höra vad hon tyckte med tanke på att tobbe alltid blir orolig och mamma mest blir sur över att jag jobbar så mycket.
men men. tack malin :D
finns även för dig när du vill snacka. :D

jaha nu sitter jag i skolan så tyvärr blire ingen tatueringsuppatering för dig idag bina :P
har nämligen inga bilder.... om jag inte hittar nån på bdb men så långt orkar jag inte leta :P

jaha.... nehe....

plugga vare kanske...


glömm dessutom inte bort att skriva en kommentar på detta inlägg om vikka ni är och vad ni vill läsa om
http://pieps.blogg.se/2010/january/inlagg-tre.html


Kommentarer
Postat av: Anonym

men bild 2 av "gravidbilderna" var gammal va? såg inte riktigt ut som du... =p

2010-01-20 @ 13:18:32
Postat av: Anonym

är gravidbilderna nytagna? :O båda bilderna???

2010-01-20 @ 13:19:43
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

hahahha du är ju rolig du, bara du som tror att jag svankar med ryggen. Kanske har hänt på någon bild ja, men den har jag raderat och inte lagt ut. Fråga vem som helst att jag inte svankar alla vet ju att min mage har växt du är en sån tönt din fjortis. försvinn och sluta fjolla dig för helvete

2010-01-20 @ 17:54:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0